دســت نوشــت

( بــه آنچـه فکـرمی کنـی،بینــدیـش )

دســت نوشــت

( بــه آنچـه فکـرمی کنـی،بینــدیـش )

دســت نوشــت

وقـــتــی قـــلـــب هــســـت،هــمـه چیـــز هســـت،حتـــی...پــــای نــداشــتــه ات.

پیام های کوتاه
  • ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۴۰
    !

احساسی که به تو دارم،به هیچکسی نداشتم...

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

قسمت دوازدهــم:

یه روز که با یکی از دوستان بودم که تقریبا جز خوب ها محسوب میشد تو ظاهر و چندین سال بود که واجباتش رو هم انجام میداد،شروع کرد به تعریف کردن روزمرگی هاش،و چیزهایی رو پشت سر هم تعریف میکرد که ذره ذره تنفرمو نسبت به خودم بیشتر میکرد.این آخرین جرقه بود واسه تنفر از خودم.حالم به حدی بد بود که تا برگشت به خونه فقط به خودم بدوبیراه می گفتم.

خاک تو سرت معصومه یعنی خاک ها،به کارهایی که اون میکنه تو حتی فکرم نمی کنی اونوقت حجابش بهتر از توهه!کل شیطنتت چیا بوده هان؟کمترین فاصلت با نامحرم چقدر بوده؟نیتت کی و کجا بد بوده؟کجا سعی کردی مردی رو به سمت خودت جذب کنی؟کجا هدف از شیطنتت جذب مردها بود؟کجا پاگذاشتی وسط زندگی کسی؟اونوقت چرا انقدر عقبی از اینا؟نکنه واقعا بدی !نکنه به چیزایی که میگی شک داری؟اگه ادامه بدی معصومه اگه یه جایی ختم نکنی این مسخره بازیارو، لیاقت نداری که خدا نگات کنه و حقته هرچی سرت بیاد....تصمیمتو بگیر دختر،یا ظاهرتو خوب کن اگه معتقدی باطنت خوبه،یا باطنا بد شو عین ظاهرت،تا انقدر اذیت نشی.و نتیجش شد ثبت این نوشته تو اون بازه زمانی:

میخوام یه مدتی دورشم از دنیای مجازی....شاید این یه مدت که میگم،بشه همیشه ....شایدم نشه...ولی تصمیم امروز من:خداحافظ همین حالا.... دغدغه جدید این روزهای تو از چه جنسیه! چرا حالت خوب نیست با اینکه ظاهرا مشکلی نداری! چی داره کلافت میکنه! چی نا آرومت کرده! چرا یهو دنیا برات غریبه شده! چی باعث شده وحشت کنی! نمی دونی؟! رفتار "بعضی" دوستات باعث شده فکر کنی به خودت: مگه هدف رضایت خدا نیست!پس چرا دارن با خدا،بی خدا میشن(کلاه شرعی) نه...من اینجوری بودنو دوست ندارم. رفتار "بعضی" از دوستای غیرمحجبه و آشناها جور دیگه ای داغونت میکنه: خب اینا که مثل منه ظاهرشون،پس چرا مثل من فکر نمی کنن!چرا عقایدشون انقدر با عقاید من فاصله داره!چرا منو نمیفهمن!چرا فکر میکنن منم باید مثل اونا باشم!چرا فکر میکردم اونام مثل منن!نه...من اینجوری هم نیستم!نمیتونم باشم. داری اذیت می شی از اینهمه اختلاف بین ظاهرو باطنت. نه ظاهر کاملامحجبه داری نه باطن اوپن.گیر کردی بین خودتو خودت! میدونی گروه دیگه ای هم هست که جنسشون اصله،کمه،شاید تو خیـلی ندیدی ولی هست ولی وجود داره و اصلا نمیشه با این دوگروه مقایسش کرد ولی تو همیشه این وسط بودی! این چه حالیه که داری! معصومه کجای دنیایی؟ خدایا... حالم اصلا خوب نیست..

 

روز تولد حضرت معصومه (س) بدون اینکه بدونم این مناسبتو،اولین چادر دلخواه زندگیمو خریدم.با هزار بدبختی سرکردم.موهام بیرون بود ولی چادر سرم بود،از سرم می افتاد وسط راه،یهو میدیدم رو شونه هامه چون بلد نبودم خوب سر کنم،خب زمان می برد تا بتونم حرفه ای اینکارو انجام بدم،ولی خب معصومه الان کجا معصومه چندین سال قبل کجا!منو چادر سرکردن با وجود تمام اتفاق هایی که تو مسیر زندگیم افتاد!!با وجود تمام تنفری که بعضی ها تو وجودم رشد داده بودن  نسبت به حجاب و چادر!

 

ادامه دارد...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
معصومـــه پــورابـراهیـــم