دســت نوشــت

( بــه آنچـه فکـرمی کنـی،بینــدیـش )

دســت نوشــت

( بــه آنچـه فکـرمی کنـی،بینــدیـش )

دســت نوشــت

وقـــتــی قـــلـــب هــســـت،هــمـه چیـــز هســـت،حتـــی...پــــای نــداشــتــه ات.

پیام های کوتاه
  • ۱۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۴۰
    !

سوژه امروز بودم:)

جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

نمی دونم چرا واقعا چرا انقدر پوشش من سوژه شده!تو جمع یه گوشه صحبت منه!یه عده تمام تلاششونو میکنن تا زیرسوالم ببرن!من همونم باهمون اعتقاد که فقط ظاهرم فرق کرده!انقدر غیرقابل درکه!نمیتونم با دقت به همه بگم که داستان چیه،یه جو نیست من باور کردم بیهوده خلق نشدم،من به یقین رسیدم خدایی دارم،بابا این یه انتخابِ همین!
تو دلم میگفتم:حالا مسخره کنین،پوششمو خودمورفتارمو...معصومه به خاطر تایید شماها بی حجاب نبود که حالا با تحقیرتون تغییر مسیر بده و دور بشه از اعتقادش.
مقابل تمام پوزخندها فقط میگم،خدایا کاش بتونم تو رو راضی نگه دارم.من هنوز راضی نیستم از خودم

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۵
معصومـــه پــورابـراهیـــم